Galeriden Fotoğraflar
Ümraniye Belediyesi, Muharrem ayı dolayısıyla her yıl geleneksel olarak gerçekleştirdiği aşure ikramını bu yıl da vatandaşlarla buluşturdu. Programın ilk durağı olan 15 Temmuz Şehitler Meydanı'nda yaklaşık 20 bin kişiye aşure ikram edildi.